img(460,167)]http://mo3afa.com/vb/images/smilies/wlc4mm.gif[/img]




اهلا وسهلا بيك ف احلى منتدى

منتدى توضيـــــــــــــــــــــــــــب

يسعد منتدانا بااستقبال من هم بمثل شخصك

ليكون مميزا بين المميزين وانت لها

فااهلا بيك في منتدانا الذي يتشرف بمن هو مميز

مع خالص تحياتنا وتقديرنا


ẁẽĺςÖMĘ ŢǾ Ţaẁdẽẽb
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 علي رأي المثل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SeDoo
CoManDa
CoManDa


عدد المساهمات : 5603
نقاط : 7377
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 09/11/2009
العمر : 23
العمل/الترفيه : www.TaWDeeB.Hooxs.Com
المزاج : كلنا ك القمر ......... لنا جانب مظلم

مُساهمةموضوع: علي رأي المثل   الإثنين فبراير 08, 2010 4:47 am

الي بيته من ازاز ميغيرش هدومه في الصالون
جت الحزينه تفرح شغلت حكيم وقعدت ترقص
قال يامحشيشين يكفيكو شر الكمين
لا تبكي علي اللبن في البسكوت
اطبخي ياجاريه الانبوبه فاضيه ياسيدي
بكره ترجع ريما من عند خالتها في مارينا
ياداخل بين البصله وقشرتها حط قطره علشان هادمع من ريحتها
اصوم اصوم وافطر علي المدفع
ضربو الاعور علي عينو قال كسرتو النضاره
نام وارتاح وكل عسل نحل التمساح
من خرج من داره مينساش ياخد المفتاح معاه
الباب الي يجيلك منه الريح شيله وركب قبنوري
رب صدفه خير من الف ليله وليله
الي ميعرفش يقول what
قالو للحرامي احلف قال وحيات قلبي وافراحه
تجرى يا ابن ادم جرى الوحوش الاتوبيس ما تلحقهوش
قال يا اعدين على البسين يكفيكوا شر اللابسين
يا بخت من وفق راسين فى الدولاب
اقلب القدرة علي فمها ......يطلع الفول منها


هنــاك من يرانى أميـــر..وهنــاك من يرانى حقيـر..لا اعــلم كيــف ولمـــــاذا ..... !!ولكني أثق بنفســى وبأخلاقي فـما دمت أمشـي مستقيملا لا يهمنى اذا ظهــر ظلي للناس أعـوج


SeDoo



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.TawDeeB.HooXs.com
MiDoo
الاداره
الاداره


عدد المساهمات : 1313
نقاط : 1386
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 22
العمل/الترفيه : محرج اقول
المزاج : خليك ف حالك

مُساهمةموضوع: رد: علي رأي المثل   الإثنين فبراير 08, 2010 2:08 pm

اقتباس :
قال يامحشيشين يكفيكو شر الكمين
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


Some people make the world SPECIAL just by being in it
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Little prince
لعيب
لعيب


عدد المساهمات : 504
نقاط : 617
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/02/2010
العمر : 22
المزاج : some times be coooooool but not all time

مُساهمةموضوع: رد: علي رأي المثل   الإثنين فبراير 08, 2010 6:36 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
يخرب عقلك يا سيدو يا جاااااااامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SeDoo
CoManDa
CoManDa


عدد المساهمات : 5603
نقاط : 7377
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 09/11/2009
العمر : 23
العمل/الترفيه : www.TaWDeeB.Hooxs.Com
المزاج : كلنا ك القمر ......... لنا جانب مظلم

مُساهمةموضوع: رد: علي رأي المثل   الثلاثاء فبراير 09, 2010 6:41 am

ههههههههههههههههههههههههه


اي خدمة
تسلموا عل المرور


هنــاك من يرانى أميـــر..وهنــاك من يرانى حقيـر..لا اعــلم كيــف ولمـــــاذا ..... !!ولكني أثق بنفســى وبأخلاقي فـما دمت أمشـي مستقيملا لا يهمنى اذا ظهــر ظلي للناس أعـوج


SeDoo



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.TawDeeB.HooXs.com
 
علي رأي المثل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ««۩ قسم الحب وسنينه ۩»» :: فرفشِـﮧ و نِاسُـﮧ ~-
انتقل الى:  

Google 1+
TAWDEEB CHAT BOX
widgeo.net
like
Alexa

LIKE TAWDEEB
Review www.tawdeeb.hooxs.com on alexa.com