img(460,167)]http://mo3afa.com/vb/images/smilies/wlc4mm.gif[/img]




اهلا وسهلا بيك ف احلى منتدى

منتدى توضيـــــــــــــــــــــــــــب

يسعد منتدانا بااستقبال من هم بمثل شخصك

ليكون مميزا بين المميزين وانت لها

فااهلا بيك في منتدانا الذي يتشرف بمن هو مميز

مع خالص تحياتنا وتقديرنا


ẁẽĺςÖMĘ ŢǾ Ţaẁdẽẽb
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ومع ثالث حلقات المفتش كرومبو القلم الرصاص اتسرق

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mЯςҺξŦà™
✿~ـآڷآدآرهـﮧ ~✿
✿~ـآڷآدآرهـﮧ ~✿


عدد المساهمات : 5765
نقاط : 8789
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 08/11/2009
العمر : 22
العمل/الترفيه : Designer
المزاج : C 0-0 |_ 3 |_ T 0-0 l

مُساهمةموضوع: ومع ثالث حلقات المفتش كرومبو القلم الرصاص اتسرق   الأربعاء فبراير 03, 2010 3:39 am

:790875:

(كيمو المنياوى) رااح المدرسة...وكان عليه امتحاان... رسم... وهو الوحيد اللى كان


جايب قلم رصاص



فساب القلم الرصاص بتاعه...على الديسك..واستأذن يرووح يشرب ...وراح


شرب..



واول ما دخل الفصل مش لقى القلم الرصاص بتاعه...فبسرعة اتصل


بيا...وقالى على اللى حصل



وطبعا انا جيت بسرعة...وعرفت ان كان فى تلاتة بيمتحنواا معاه

.......( shosho).....(موره)....(سنجووو



فبدورى طبعا سألت كل واحد..عن القلم الرصاص..وقالواا....



(shosho)





..عيب عليك يا كورومبوو ده (كيمو المنياوى) صحبى موت موت موت...مش ينفع

اسرقه


وانت كده عطلتنى عن الامتحان..وطيرت المعلومات من دمااغي..اف بقى..





(موره) انا عمرى عمرى عمرى...ماعملش حاجة زى كدا..دنا مميزة بين الكل

اينعم (كيمو المنياوى) نصب عليا فى كذا حااجة...بس مش توصل للسرقة...



سنجووو





قلم رصاص ايه وبتاع وايه...ده حتى كان مقصووف وصغير وشكله وحش

عيب عليك يا رااجل...دنا و (كيمو المنياوى) اخوات....



انا عرفت مين اللى سرق ....انته لو عرفت...



اتصل بيا على





زيرو اربع اصفار صفرين زيرو

وابقى قابلنى لو كسبت حاجه..







لو الدنيا كلها احمرت هافضل زملكاوي
اذا كانت
الهزيمه سمه من سمات الزمالك فأنا اعشق الهزيمه
واذا كان
حب الزمالك جريمه فأنا أول المجرميين فى حبه
واذا كان
الف فرد يشجع الزمالك فأنا منهم
واذا كان
مائة فرد يشجع الزمالك فانا منهم
واذا كان
10 افراد يشجعون الزمالك فأنا منهم
واذا كان
هناك فرد واحد يشجع الزمالك فانه انا
واذا لم يكن
هناك احد يشجع الزمالك فليعلم الجميع
اننى قد مت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://tawdeeb.hooxs.com
MiDoo
الاداره
الاداره


عدد المساهمات : 1313
نقاط : 1386
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 22
العمل/الترفيه : محرج اقول
المزاج : خليك ف حالك

مُساهمةموضوع: رد: ومع ثالث حلقات المفتش كرومبو القلم الرصاص اتسرق   الأربعاء فبراير 03, 2010 8:16 am

على رأى المثل للعداله وجوه كثيره وطبعا سنجووو اللى سرق


Some people make the world SPECIAL just by being in it
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SeDoo
CoManDa
CoManDa


عدد المساهمات : 5603
نقاط : 7377
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 09/11/2009
العمر : 23
العمل/الترفيه : www.TaWDeeB.Hooxs.Com
المزاج : كلنا ك القمر ......... لنا جانب مظلم

مُساهمةموضوع: رد: ومع ثالث حلقات المفتش كرومبو القلم الرصاص اتسرق   الإثنين فبراير 08, 2010 6:14 am

اكيد طبعا سنجووو الي سرق


هنــاك من يرانى أميـــر..وهنــاك من يرانى حقيـر..لا اعــلم كيــف ولمـــــاذا ..... !!ولكني أثق بنفســى وبأخلاقي فـما دمت أمشـي مستقيملا لا يهمنى اذا ظهــر ظلي للناس أعـوج


SeDoo



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.TawDeeB.HooXs.com
MiDoo
الاداره
الاداره


عدد المساهمات : 1313
نقاط : 1386
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 22
العمل/الترفيه : محرج اقول
المزاج : خليك ف حالك

مُساهمةموضوع: رد: ومع ثالث حلقات المفتش كرومبو القلم الرصاص اتسرق   الخميس فبراير 11, 2010 4:12 am

قلدونا بقى يا رجاله


Some people make the world SPECIAL just by being in it
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Little prince
لعيب
لعيب


عدد المساهمات : 504
نقاط : 617
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/02/2010
العمر : 22
المزاج : some times be coooooool but not all time

مُساهمةموضوع: رد: ومع ثالث حلقات المفتش كرومبو القلم الرصاص اتسرق   الخميس فبراير 11, 2010 8:17 pm

لالا هو سنجو من غير ما نقلد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ومع ثالث حلقات المفتش كرومبو القلم الرصاص اتسرق
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ««۩ قسم اضحك كركر ۩»» :: | إلـمَسـآبقـآِت ≈♥-
انتقل الى:  

Google 1+
TAWDEEB CHAT BOX
widgeo.net
like
Alexa

LIKE TAWDEEB
Review www.tawdeeb.hooxs.com on alexa.com